Selasa, 27 Mac 2012

ErTi PeRsAhAbAtAn

Assalamualaikum wbt....
Assalamualaikum sahabatku yang tersayang.
Pertama kali sekali sebelum bercerita lebih panjang biar ku memohon kemaafan daripada kamu semua. Maafkanlah diriku seandainya aku pernah melukai perasaan kalian tanpa aku sedari sesungguhnya diriku hanya rakanmu yang agak "lidut". Sayang sangat dengan korang and without u all my life incomplete. I love u all so much u know and im sorry for everything that hurt ur heart.
Eikiyn,Eymah n Syaw...terima kasih geng kerana menemani diriku disaat gembira,sedih,marah dan segalanya.
First datang uitm siapa agaknya kawan baru aku yang mampu membuat aku sedih bila aku pisah dengan diorang..Jawapannya adalah KAMU..
Emosi lar pula..
Aku sedih tahu time tulis entri ne..InsyaAllah sem depan kita jumpa.
Syaw..sayang kaw sesangat. aku tahu jiwa kau lembut dan penyayang...hahaha...Syaw kau bercuti di ranau jaga diri baik-baik ar dan terima kasih atas segalanya...beautiful women;)
Eymah..sayang sesgt eymah jua..hahaha...cumil bha eymah klu merajuk...haha...terima kasih mah sebab selalu tolong aku..tolong ajar,tolong makan dan seimsak dengannya..terima kasih kerana selalu hadir memberikan sokongan terutamanya bila aku rindu keluarga aku:)
Eikiyn...sekarang aku tahu sudah mcm mana eja nama kau...hahaha..love u so much too...Emosi jak...hahaha...kenangan sepnjang jd roomate sebentar dengan kau buat aku lebih mengenali kau..sorry!! kalau aku bukanlah guru@kawan yang baik ajar kau sepanjang minggu exam. kita sama2 belajar...InsyaAllah yakin jak keputusan exam nanti baik ya ummi(7 petala cinta):)
P/s: love u all more than words ingat doa tambahan kita.... hehe..sekarang syaw yang selalu baca tu doa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan