Sabtu, 7 April 2012

ANAK

Assalammualaikum wbt.....


asal balik kudat jak bila jalan bawa adik yang kecil tu nama dia any, semua orang tanya anak kah?
sampai kawan satu sekolah pun siap tanya...naik penat sepanjang perjalanan d kudat 2 semua tanya....lebih2 pakcik yang tua2...hahah....kalaulah saya dah ada anak mesti saya dah mengaku dengan semua orang..

ingat lagi masa form6 dulu sebelum masuk uitm..ada satu budak form4 kalau x silap dia cakap kat kawan2 dia.."tu kakak yang ada anak sudah"....hmmm sesuai pula masa 2 saya lalu kat kelas diorg...amboi adik sedapnya mulut bercerita ya pasal saya... apa lagi masa balik sekolah 2 saya jumpa dia, ingat nak bagi amaran tapi macam buat bodoh jak budak 2...tak apalah dalam hati saya yang penting saya tak buat dosa pun..


saya belum kawin la dan tak ada anak pun wahai sesiapa yang menganggap yang saya dah ada anak..
hanya kawan2 saya jak tahu yang tu adik saya...
haha...muka saya agaknya macam org dah ada anak kot?


kadang-kadang  2 lucu juga bila orang cakap macam2...ada yang x berani mengurat, ingat saya isteri orang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan